Vilken sorts sim är du?

Läste igenom Lililicious simliska blogg guuud vilket långt namn du har haha :) 
och såg detta.


Så okej, jag testa och jag vart


Passar inte alls mig..Nä inte ett dugg haha. Ja ja, de är ju sims så.

Mina svar var.
1. Mitt drömjobb måste innehålla: Min egna privata helikopterplatta
2. Vilken av dessa saker passar bäst in på dig? Känslorna på utsidan
3. Var vill du helst ha lite myspys? I min säng
4. Vad är det bästa man kan göra med sitt liv? Bygga en bättre värld
5. Vilken av dessa smileys beskriver dig bäst? Leende
6. Vad tänker de här simmarna på just nu? Allting stinker
7. Vilken sorts dryck är du? Jag är en söt smoothie
8.
Mannen ger kvinnan en koplanta för att... Alla vet att mjölken är godare direkt från koplantan
9. Vilket av de här föremålen vill du få i present? En nyckel till ett hotellrum
10. Vilket av dessa är mest intressant för dig? VIP-avdelningen

Ta reda på vilken sorts sim du är här







- Felicia

Haha min passade inte mig riktigt heller. Visst är mitt namn långt men har gått under det namnet på internet sedan.. Ja jag vet inte hur länge. Tack för att du länka mig!

Svar: Haha inga problem ^^Länkar alltid dit där jag hittade saken/sakerna osv.
Tack så mycket för kommentarerna by the way ^_^
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback