THE SIMS 4: LET'S PLAY TEASER

 
Läste Simsing's blogg och kollade in denna video hon delade med sig utav. 
Hon som gjorde videon heter 'TheEnglishSimmer' på YouTube och ni kan kolla in hennes andra videos här
Det sista Simsing skrev i sitt inlägg var "Så vad tycker ni om The Sims 4 när ni sett detta klipp? "
Jag tycker såhär:
Nu när jag sett denna video så blev jag lite mer sugen på att köpa. 
Men, jag är direkt inte så himla sugen på att spela sims 4. Jag vill bara testa på att bygga hus och skapa simmar då det är de enda intressanta som jag tycker finns i sims 4 just nu.
Jag gillar inte att bebisarna ligger i en vagga. 
Gillar inte heller att staden är "uppdelad" så att man lär resa osv.. 
Men man vänjer sig väl om man nu köper och börjar spela. Men liiiite sugen är jag ändå på att få spela, bara för att testa licksom.. 
Man ska inte vara så kritisk mot nya saker. Jag hoppas att jag blir posetivt överraskad när man väl spelar the sims 4. 



Vad tycker ni om Sims 4 än så länge då?






- Kaka - SIMSING.blogg.se

Jag tycker ganska likdant som dig... de har tagit bort så otroligt mycket saker som funnits med i TS3 vilket gjort att jag är mindre sugen på att köpa spelet. Men kommer köpa det iallafall pga bloggen.

Tack för länkningen osv iallafall! :D

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback