?


Så fick denna kommentar utav simsing  angående rubriken till inläggen.  För såhär ser jag det:
(använder google chrome)


 
när det är en lång rubrik hamnar den under inlägget på något vis. ska försöka fixa det.
Men är det så över alla inlägg ? Isåfall ska jag försöka fixa det så fort som möjligt. Sen så vet jag att inläggets stil (tecknen) kanske inte ni ser som jag ser, då den fonten måste vara nerladdad ? ska försöka fixa en ny sådan också isåfall. 

Om det är svårt att förklara hur det ser ut för er så skicka en bild på hur det ser ut för er till min mail.
[email protected]. skriv gärna vilken webbläsare ni använder också! 
och tack så mycket för kommentaren simsing, är ju rätt så irriterande om allt inte ser ut som man vill ha det hehe. ^^
OCH NI FÅR GÄRNA MAILA ELLER KOMMENTERA om ni ser något mer knas :)







Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback