Bygger hus

 

Här sitter jag och bygger/byggde ett hus. Då jag inte vill spela med någon utav mina familjer så skapade jag en sim vid namn Kimberly Walker. Om jag kan få henne sparad någonstans med huset får jag försöka lösa. 
Vill kunna spela med henne sedan när jag fått en ny dator också
Men med att jag fixade henne dök det upp felkod 12 och spelet kraschade typ 100gr så gav jag upp. 
Det enda som behövs fixas på henne är vardagskläder och utomhus kläder sedan är jag nöjd.
I varjefall så satt jag och byggde hennes hus eftersom att jag tröttnade på att spelet ska krascha så fort jag ska göra en sim/byta kläder på dom. Jag "spelar" i Storybrooke country.. och byggde om ett utav radhusen som finns


Huset är inte klart riktigt än, men är väldigt nöjd med vardagsrummet. Det är licksom sådär mysigt typ haha

 
Sen så kom jag och tänka på en sak.. 
Jag börjar skolan igen den 20e, och får väl en ny dator nån vecka efter det. Men sen så kanske jag som många andra inte har tid med att spela sims nå heller för jag måste verkligen lägga ner mycket tid nu på skolan (mitt sista år.. nej jag tar inte studenten den har jag redan tagit, öh krångligt xD )
Men ska satsa så extremt på skolan så jag går ut med ett bra slutbetyg :) 
Så kommer förmodligen bara spela när jag har tid och lust alltså.. Så de kan ta ett tag innan nya berättelser kommer med Barkley och Andrell. Föresten så kommer jag inte skriva något om Kimberly Walker något så ni behöver ej oroa er haha. 

förlåt för ett lagomt tråkigt inlägg men som vanligt så kommer jag tidinställa massa downloads som kommer komma upp varje dag så det inte står helt still här. 
Ni får gärna kommentera också vad ni saknar att se här, något jag borde skriva om?
Jag blir faktiskt väldigt glad att se att det faktiskt är några som kikar in här, väldigt roligt. 
Så tack till er som gör dagen lite bättre ^^ ♥ särskillt med era snälla kommentarer och tips också. 
Nej men nu får väl ni ha det bra, vet inte när jag skriver ett inlägg nå mer.. blir väl inte på ett tag då jag för nuvarande inte har något vettigt att skriva höhö. Bye ♥


Och bara för att så får ni se när jag stötte på en ailien för första gången i sims 3. 
Roligt ibland att kolla tillbaka och se vad man har för bilder i Screenshots albumet hehe








- Sandy SIMSINSPACE

Usch vill verkligen inte börja skolan igen :( Men kul för dig som börjar en dag senare än mig xD enligt skitstället jag går på börjar vi den 19:e.. så aah :c

As mysigt vardagsrum! Skulle lätt ha det sådär i verkligheten x)

Svar: haha jag vill nästan börja skolan igen, xD mest för att jag vill verkligen inte söka jobb.Är jätte rädd för att träffa nya människor och får lätt panik så fort jag ska göra det.
Så när man har haft prao så har jag haft det jätte svårt och mått dåligt. men de är väl något jag lär jobba på.
Sen så gör de inte saken bättre iofs att jag börjar i en ny klass. haha *nervös*
thesimslife.webblogg.se

Kommenterar du ofta?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar:


Trackback